Service en Onderhoud
In de praktijk kent praktisch elke situatie specifieke configuraties en eisen. In (woon)zorgcomplexen bijvoorbeeld gelden andere regels dan in winkelcentra, woontorens, scholen, hotels of parkeergarages.
Zes factoren zijn altijd essentieel
Ontzorgen: de zekerheid bieden dat het optimaal werkt – altijd!
Veiligheid: gezondheid en bescherming van gebruikers staan voorop
Betrouwbaarheid: continuïteit in ongestoorde bedrijfsvoering: “het moet werken”
Functionaliteit: altijd zó ingericht dat bedrijfsprocessen optimaal verlopen
Duurzaamheid: kwaliteit in hardware en software, economisch verantwoord
Aansprakelijkheid: voldoen aan richtlijnen, normeringen, wet- en regelgeving
Onderhoudscontracten zijn maatwerk.
Per opdrachtgever, per installatie. Afgestemd op wet- en regelgeving, richtlijnen, (verzekerings)voorwaarden onder andere NEN3140, gebruikerswensen, enzovoort.
Belangrijk: contracten steeds zijn afgestemd op de actuele situatie!
Aansprakelijkheid en garantie
Waarschuwing: veel garantievoorwaarden omvatten de verplichting tot het hebben van een geldig onderhoudscontract. En uiteraard zorgvuldige nakoming van de contractsvoorwaarden. Met Blom E-techniek OnderhoudPlus voorkomt u problemen.
Veiligheids- en technische voorschriften zijn continu aan verandering onderhevig. Net zoals richtlijnen in diverse branches. Wet- en regelgeving zijn dynamisch. E-techniek OnderhoudPlus is op de hoogte van elke eis en verandering. Dat geeft rust.